Imagen de Google Jackets

Pla de màrqueting turístic de les comarques de Barcelona 2017 - 2020 / CHIAS Marketing

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: [Barcelona], desembre 2016Descripción: 151 f. : il., gràfics ; 21 x 30 cmTema(s): Recursos en línea: Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: SUMARI: Els antecedents -- L'actualització del Pla -- Fase I: Anàlisi i diagnòstic (1. Indicadors d'oferta ; 2. Indicadors de demanda ; 3. Els productes turístics) -- Fase II: Formulació estratègica (0. Per començar, algunes tendències ; 1. La formació estratègica: el que volem tenir ; 2. La formulació estratègica: el que anem a promoure) -- Fase III: Pla operacional.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

A la capçalera: "BCN+ Barcelona és molt més" i "Diputació de Barcelona".

Amb tots els drets reservats.

SUMARI: Els antecedents -- L'actualització del Pla -- Fase I: Anàlisi i diagnòstic (1. Indicadors d'oferta ; 2. Indicadors de demanda ; 3. Els productes turístics) -- Fase II: Formulació estratègica (0. Per començar, algunes tendències ; 1. La formació estratègica: el que volem tenir ; 2. La formulació estratègica: el que anem a promoure) -- Fase III: Pla operacional.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha