Portafoli de productes culturals de Sitges / Anira, S.L.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Sitges]: Anira juliol 2004Descripción: 149 diapositives : il. col., gràfics + 2 taulesTema(s):- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estadístiques | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.189.05(2) (Navegar estantería(Abre debajo)) | Exclòs de préstec (Disponible) | Text imprès per ordinador.; dins d'un portafolis. | TURISME18060116 | |||
Plans d'actuació | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.189.05(1) (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Text imprès per ordinador (4 diapositives per full); dins d'un portafolis. | TURISME18060112 | ||
CD-ROM | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00860 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME18060113 | |||
Document electrònic | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00860_D.189.05 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Consulta a LabTurisme | TURISME18060115 | ||
Estadístiques | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.189.05(3) (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Text imprès per ordinador; dins d'un portafolis. | TURISME18060117 | ||
CD-ROM | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00861 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME18060114 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A la portada, mencions de responsabilitat: Ajuntament de Sitges; Ministerio de Economía; Generalitat de Catalunya. Departament de Comerç, Turisme i Consum; Gremi d'Hostaleria de Sitges.
RESUM: Projecte per a realitzar un recull de productes de turisme cultural a Sitges que permeti l'optimització de recursosi afavoreixi la seva creació, manteniment i comercialització.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Objectiu -- Introducció -- Metodologia -- Fonts d'informació -- Fase 1: Diagnosi dels recursos: productes culturals; Objectius; Metodologia; Calendari d'events; Conclusions -- Fase 2: Anàlisi en clau turística: Objectiu; Metodologia; Fonts d'informació; Àrea comercial analitzada -- Fase 3: Anàlisi de l'enquesta als comerços i resultats: Anàlisi de l'enquesta d'hostels; Resultats de les enquestes als hotels; Anàlisi de l'enquesta a les agències de viatges; Anàlisi de perfil de la demanda; Conclusions; Portafoli: oportunitats d'oci -- cultural; Esdeveniments; Itineraris culturals; Conclusions -- Fase 4. Millores en els recursos -- Fase 5: DAFO -- Fase 6: Definir el marc conceptual i operatiu del patrocini.
Adjunta: 1. Taula amb dades estadístiques corresponents als museus de Sitges sobre: Accessibilitat; Gestió; Comunicació de de l'atracció -- 2. Oportunidades de ocio culturales de Sitges: inventario.
No hay comentarios en este titulo.