Pla de marketing turístic 2017-2020 : Vilanova i la Geltrú / Jordiblanchconsulting per a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Servei de promoció econòmica
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Montcada i Reixac], juliol 2016Descripción: 79 f. ; 25 x 30 cmOtro título:- Pla de Marketing 2016 - Vilanova i la Geltrú [Otro título]
Contenidos:
Créditos de producción: ANNEXOS: 1. Fonts -- 2. Agraïments.
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.187.06 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Text imprès per ordinador.; enquadernat en espiral. Relacionat amb: D.187.05. | TURISME18060036 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A la pàgina de crèdits, data: "Juny 2016".
Notes a peu de pàgina.
ANNEXOS: 1. Fonts -- 2. Agraïments.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Introducció reflexiva -- Fase analítica quantitativa, qualitativa i pla estratègic d'Activitat Econòmica -- DAFO -- Visió, Misió, Fase estratègica interna i externa i estratègies competitives -- Fase operativa: macroporgama d'actuació interna i captació competitiva i macroprograma d'actuació externa i cronograma d'actuacions.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.