Imagen de Google Jackets

Informe agregat 2011 / direcció tècnica: Rafael Gonzàlez, Vivential Value

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona, gener de 2012Descripción: 1 fitxer PDF (84 f.) : il. col., gràfics ; 30 cmOtro título:
  • Estudi d'Identitat Online de Destinacions Turístiques de la Província de Barcelona [Otro título]
Tema(s):
Contenidos:
RESUM: Projecte d'intel·ligència de mercats a internet del Laboratori de Turisme amb els objectius de caracteritzar la identitat online de les principals destinacions turístiques, disposar de nous indicadors per als quadres de comandament, dotar d'una eina de benchmarquing intern i disposar d'un referent per a contrastar i avaluar-la.
Inclou, en annex, els noms dels perfils a les xarxes socials i les adreces web de les pàgines oficials de les destinacions estudiades.
Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: SUMARI: Introducció -- Conclusions -- MÒDUL XARXES SOCIALS: Taules de presència en xarxes socials -- Mapa de Distribució Geogràfica -- Quadre d'Indicadors -- Anàlisi de contingut -- Temàtiques -- Tipologies -- Anàlisi de visibilitat -- Presència -- Posicionament -- Abast -- Influència -- MÒDUL WEBS OFICIALS: Mapa de Distribució Geogràfica -- Quadre d'Indicadors -- Anàlisi de contingut -- Temàtiques -- Funcionalitats -- Anàlisi de visibilitat -- ANÀLISI SUPRALOCAL.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura URL Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Paper 1 Exclòs de préstec (Disponible) Text imprès per ordinador.; enquadernat en espiral. Relacionat amb: D.185.08.03 TURISME18050120
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Digital E.000547_D.185.08.02 (Navegar estantería(Abre debajo)) Enlace al recurso 1 Disponible (Disponible) Accés al document complet TURISME18050121

RESUM: Projecte d'intel·ligència de mercats a internet del Laboratori de Turisme amb els objectius de caracteritzar la identitat online de les principals destinacions turístiques, disposar de nous indicadors per als quadres de comandament, dotar d'una eina de benchmarquing intern i disposar d'un referent per a contrastar i avaluar-la.

Inclou, en annex, els noms dels perfils a les xarxes socials i les adreces web de les pàgines oficials de les destinacions estudiades.

Amb tots els drets reservats.

SUMARI: Introducció -- Conclusions -- MÒDUL XARXES SOCIALS: Taules de presència en xarxes socials -- Mapa de Distribució Geogràfica -- Quadre d'Indicadors -- Anàlisi de contingut -- Temàtiques -- Tipologies -- Anàlisi de visibilitat -- Presència -- Posicionament -- Abast -- Influència -- MÒDUL WEBS OFICIALS: Mapa de Distribució Geogràfica -- Quadre d'Indicadors -- Anàlisi de contingut -- Temàtiques -- Funcionalitats -- Anàlisi de visibilitat -- ANÀLISI SUPRALOCAL.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha