Projecte Portals d'Entrada al Parc / Grup Cerveró ; ATi - Markefin Assessors Turistics de Marketing
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona, octubre de 2002Descripción: 161 p. : il., gràfics ; 30 cmTema(s):- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.205.10 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec | Text imprès per ordinador.; enquadernat en espiral. Relacionat amb: D.068.01 | TURISME18050099 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Presentació gràfica.
A la llegenda inferior dels fulls: Patronat de la Muntanya de Montserrat. Equip tècnic: Josep Cerveró, Olga Villacampa, Jordi Vilalta, Laura Grau i Glòria Salvador.
Inclou: ANNEX 1. Relació d'entrevistes personals mantingudes amb els municipis i organitzacions de l'entorn ; ANNEX 2. Inventari de recursos i oferta turística ; ANNEX 3. Model d'enquesta als visitants del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat ; ANNEX 4. Resultats de l'enquesta personal als visitants reals del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: 0. Pròleg i agraïments -- 1. Índex -- 2. Metodologia -- 3. Antecedents -- 4. Anàlisi i diagnosi competitiva (característiques fonamentals dels municipis, anàlisi de recursos, infraestructures i altres serveis i senyalització, situació actual, anàlisi de visitants i diagnosi competitiva) -- 5. Programa d'actuacions (objectius, estratègies, pla d'actuacions i productes turístics, programa de difusió i comercialització) -- 6. Conclusions.
No hay comentarios en este titulo.