Imagen de Google Jackets

Estudi de Reputació Online 360º de Destinacions de la Província de Barcelona 2015 / [informe elaborat per: Vivential Value]

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona LabTurisme ; Diputació de Barcelona gener de 2016Descripción: 1 vol. : il., gràfics : 30 cmTema(s):
Contenidos:
Conté: 1. Monitor Allotjaments (28 f.) -- 2. Monitor Restaurants (24 f.) -- 3. Monitor Atractius turístics (47 f.).
Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: SUMARI (precedeixen els tres informes): Introducció general -- Objectius -- Metodologia -- Conclusions -- Quadre d'indicadors -- Recomanacions -- Estructura de l'informe.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Estadístiques Gerència de Serveis de Turisme Paper D.177.08 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Exclòs de préstec (Disponible) 3 informes enquadernats en un volum. Relacionat amb: D.177.09 TURISME18050059

A la portada, logotip: "BCN+ Barcelona és Molt Més".

Conté: 1. Monitor Allotjaments (28 f.) -- 2. Monitor Restaurants (24 f.) -- 3. Monitor Atractius turístics (47 f.).

Amb tots els drets reservats.

RESUM: Estudi sobre l'estratègia d'innovació en intel·ligència turística online del Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona donant continuïtat als projectes implementats des de 2011 per al coneixement més segmentat de la satisfacció i valoració online dels turisme a la província de Barcelona. SUMARI (precedeixen els tres informes): Introducció general -- Objectius -- Metodologia -- Conclusions -- Quadre d'indicadors -- Recomanacions -- Estructura de l'informe.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha