Estudi de Reputació Online 360º de Destinacions de la Província de Barcelona 2015 / [informe elaborat per: Vivential Value]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona LabTurisme ; Diputació de Barcelona gener de 2016Descripción: 1 vol. : il., gràfics : 30 cmTema(s):- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estadístiques | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.177.08 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | 3 informes enquadernats en un volum. Relacionat amb: D.177.09 | TURISME18050059 |
A la portada, logotip: "BCN+ Barcelona és Molt Més".
Conté: 1. Monitor Allotjaments (28 f.) -- 2. Monitor Restaurants (24 f.) -- 3. Monitor Atractius turístics (47 f.).
Amb tots els drets reservats.
RESUM: Estudi sobre l'estratègia d'innovació en intel·ligència turística online del Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona donant continuïtat als projectes implementats des de 2011 per al coneixement més segmentat de la satisfacció i valoració online dels turisme a la província de Barcelona. SUMARI (precedeixen els tres informes): Introducció general -- Objectius -- Metodologia -- Conclusions -- Quadre d'indicadors -- Recomanacions -- Estructura de l'informe.
No hay comentarios en este titulo.