Imagen de Google Jackets

Calidad de servicio en hoteles de sol y playa

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Gestión turísticaDetalles de publicación: Madrid : Síntesis, 2001Descripción: 142 pISSN:
  • 8477388911
Tema(s): Resumen: Estudi que té per objectiu identificar quins aspectes dels hotels de sol i platja són fonamentals en la percepció de la qualitat per part dels clients. Es defineixen els conceptes principals relacionats amb la qualitat, tot establint una metodologia per a la investigació i, finalment, uns resultats i conclusions.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Estudi que té per objectiu identificar quins aspectes dels hotels de sol i platja són fonamentals en la percepció de la qualitat per part dels clients. Es defineixen els conceptes principals relacionats amb la qualitat, tot establint una metodologia per a la investigació i, finalment, uns resultats i conclusions.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha