Estratègies de màrqueting de les institucions culturals a Europa : les institucions culturals i la seva relació amb el turisme urbà : els casos de Madrid i Barcelona.
Tipo de material: TextoSeries Monografies sobre turisme urbà ; 1Detalles de publicación: Barcelona : Turisme de Barcelona, 2000Descripción: 119 pISSN:- 8476097719
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.136.02 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | TURISME-695 | ||
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.136.03 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | TURISME-696 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Estudi que tracta amb detall les característiques de la política de màrqueting d'una mostra representativa d'institucions culturals d'Europa, tot analitzant la relació entre els sectors turístic i cultural de les ciutats.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.