Imagen de Google Jackets

La gestió d'empreses de turisme i lleure : l'art de provocar la satisfacció

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Esade ; 7Detalles de publicación: Barcelona : Columna. Proa, 1999Descripción: 184 pISSN:
  • 8482567853
Tema(s): Resumen: S'analitza, en primer lloc, les noves satisfaccions que cerquen els consumidors de final del segle XX, i per fer-ho segmenta el mercat en diversos ociotipus; a continuació, presenta una proposta d'estructuració i d'innovació dels productes de turisme i lleure a partir de les noves expectatives. Finalment, es planteja una revisió del contacte amb el client, pel que fa a la gestió de les tecnologies i els equips al servei de la satisfacció, i de la gestió de la relació amb el client, per tal d'establir una estratègia integral de fidelització, per mitjà de la comercialització i la comunicació.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Gerència de Serveis de Turisme Paper D.129.09 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible TURISME-636

S'analitza, en primer lloc, les noves satisfaccions que cerquen els consumidors de final del segle XX, i per fer-ho segmenta el mercat en diversos ociotipus; a continuació, presenta una proposta d'estructuració i d'innovació dels productes de turisme i lleure a partir de les noves expectatives. Finalment, es planteja una revisió del contacte amb el client, pel que fa a la gestió de les tecnologies i els equips al servei de la satisfacció, i de la gestió de la relació amb el client, per tal d'establir una estratègia integral de fidelització, per mitjà de la comercialització i la comunicació.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha