La mida de les nacions
Tipo de material: TextoSeries Acción empresarial. Biblioteca d'innovació, universitats i empresaDetalles de publicación: Barcelona : Departament d'Innovació, Universitats i Empresa; Madrid : LID Editorial Empresarial ;, 2008Descripción: 304 pISSN:- 9788483561126
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.087.01 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | TURISME-377 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Visió innovadora sobre la relació entre la grandària d'un país i la competitivitat de la seva economia. Des d'aquesta perspectiva, la diferenciació i la singularitat poden ser un camí rellevant per a la viabilitat econòmica i política dels països mitjans i petits, especialment per als països de tradició industrial, com ara Catalunya, que no poden competir en preus amb les economies emergents i que han de buscar altres mecanismes que facin els seus productes i serveis diferents i més atractius.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.