Imagen de Google Jackets

Estudi de visualització de la província de Barcelona al mercat alemany [presentació]

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, juny 2010Descripción: [61] fTema(s): Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: Versió resum. L'objectiu d'aquest estudi és proporcionar un panorama global de la presència i el posicionament mediàtics de les destinacions, recursos, productes i serveis turístics de la demarcació de Barcelona, exceptuant-ne la pròpia ciutat de Barcelona, al mercat turístic emissor alemany. Per a això s'analitzen detalladament mostres de 4 modalitats comunicatives: mitjans tradicionals, guies en format paper, catàlegs de turoperadors i entorn online.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00517 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Exclòs de préstec (Accés restringit) Consultar a LabTurisme TURISME18090310
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Paper D.082.02 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible TURISME-333

Amb tots els drets reservats.

Versió resum. L'objectiu d'aquest estudi és proporcionar un panorama global de la presència i el posicionament mediàtics de les destinacions, recursos, productes i serveis turístics de la demarcació de Barcelona, exceptuant-ne la pròpia ciutat de Barcelona, al mercat turístic emissor alemany. Per a això s'analitzen detalladament mostres de 4 modalitats comunicatives: mitjans tradicionals, guies en format paper, catàlegs de turoperadors i entorn online.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha