Imagen de Google Jackets

Estudi de visualització de la província de Barcelona al mercat francès [presentació]

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2010Descripción: [58] fTema(s): Resumen: Versió resum. L'objectiu d'aquest estudi és proporcionar un panorama global de la presència i el posicionament mediàtics de les destinacions, recursos, productes i serveis turístics de la demarcació de Barcelona, exceptuant-ne la pròpia ciutat de Barcelona, al mercat turístic emissor francès. Per a això s'analitzen detalladament mostres de 4 modalitats comunicatives: mitjans tradicionals, guies en format paper, catàlegs de turoperadors i entorn online.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00036 (Navegar estantería(Abre debajo)) Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060066
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Paper D.081.05 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible (Disponible) TURISME-328

Versió resum. L'objectiu d'aquest estudi és proporcionar un panorama global de la presència i el posicionament mediàtics de les destinacions, recursos, productes i serveis turístics de la demarcació de Barcelona, exceptuant-ne la pròpia ciutat de Barcelona, al mercat turístic emissor francès. Per a això s'analitzen detalladament mostres de 4 modalitats comunicatives: mitjans tradicionals, guies en format paper, catàlegs de turoperadors i entorn online.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha