Estratègia i disseny de productes turístics per a les tines de Talamanca, Mura i Pont de Vilamara
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona, 2009Descripción: 133 p. + 1 CD-ROM (1 fitxer PDF)Tema(s):
Contenidos:
Resumen: L'objectiu d'aquest estudi és obtenir una proposta de dinamització de les Valls del Montcau a partir del desenvolupament de productes turístics en base al patrimoni cultural relacionat amb el vi i les tines.
CONTINGUT: 1. Tines: final alta -- 2. Tines final baixa -- 3. Presentació (29 setembre 2009).
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | URL | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Document electrònic | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00090 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Enlace al recurso | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME17060141 | |||
CD-ROM | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00090_D.053 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME17060050 | ||||
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.053 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible (Disponible) | TURISME-222 |
CONTINGUT: 1. Tines: final alta -- 2. Tines final baixa -- 3. Presentació (29 setembre 2009).
L'objectiu d'aquest estudi és obtenir una proposta de dinamització de les Valls del Montcau a partir del desenvolupament de productes turístics en base al patrimoni cultural relacionat amb el vi i les tines.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.