Imagen de Google Jackets

Pla Desenvolupament de la Marca Costa de Barcelona-Maresme : model i pla d'acció

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: [Barcelona] : ALS, 2008Descripción: 110 p. + 1 CD-ROMTema(s): Resumen: Es defineix el pla de desenvolupament de la marca Costa de Barcelona-Maresme, com el pla de marketing i les estratègies a seguir.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura URL Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_4 (Navegar estantería(Abre debajo)) Enlace al recurso Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060175
CD-ROM CD-ROM Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_D.215 (Navegar estantería(Abre debajo)) Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060025
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_1 (Navegar estantería(Abre debajo)) Enlace al recurso Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060026
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_2 (Navegar estantería(Abre debajo)) Enlace al recurso Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060027
Document electrònic Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00078_3 (Navegar estantería(Abre debajo)) Enlace al recurso Exclòs de préstec (Accés restringit) TURISME17060028
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Paper D.215 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible TURISME-140

Es defineix el pla de desenvolupament de la marca Costa de Barcelona-Maresme, com el pla de marketing i les estratègies a seguir.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha