Estrategia y gestión del turismo en el municipio
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2007Descripción: 202 pISSN:- 978-84-611-7774-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.009.03 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | TURISME-50 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Llibre que ofereix pautes per a la planificació, gestió i comercialització del turisme a escala municipal, partint de la base que la falta d'experiència en aquest camp durant moltes dècades ha conduït a una falta de visió estratègica quant a desenvolupament dels diversos municipis turístics. Per tant, es vol contribuir a la millora de la gestió, una orientació sobre les polítiques i les pràctiques, així com una ajuda als municipis actualment en vies de desenvolupament de cara a l'establiment d'uns mecanismes que permetin un turisme sostenible en el futur.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.