¿Puede la publicidad ser feminista? : teoría y práctica sobre femvertising / María Isabel Menéndez Menéndez [Recurs electrònic]
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9788411660099
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital | Benestar social | Disponible (Disponible) | BGR24042435 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Ubicación en estantería: Biblioteca digital, Colección: Benestar social Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Bibliografia: pàgines 169-184
"Aquest text està dedicat a la femvertising o publicitat feminista. Realitza un recorregut pels seus orígens i pels elements que la componen per a visibilitzar les febleses i fortaleses d'un paradigma que, ben utilitzat, pot ser útil des del punt de vista social. I si la femvertising fos la solució al sexisme publicitari? En el volum es defineixen els principis que ha d'incorporar la publicitat feminista i es problematitzen aquells que entren en contradicció amb l'agenda que reclama la igualtat per a les dones. Finalment, s'ofereixen orientacions metodològiques per a evitar la mentida violeta i elaborar autèntica publicitat profem."
No hay comentarios en este titulo.