Taller de sensibilización frente al acoso escolar lgtb-fóbico : atención a la diversidad afectivo-sexual y de identidad de género : guia de implementación en centros educativos de E.S.O / David Lanau, Jose Vela A.M., Juan Manuel Matos, Mario Gatti, Silvia Hernández de Dios, Wendy Sánchez. [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid : COGAM, diciembre 2016Descripción: 1 pdf, 31 pRecursos en línea: Resumen: "El document és tant una guia d'ús com un manual teòric bàsic dels tallers de sensibilització enfront de l'assetjament escolar LGBTfóbico. Està dissenyada tal com s'entén la diversitat i la igualtat LGBT en el grup d'Educació de COGAM (Col·lectiu de gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals de Madrid). Aquesta guia no és un manual que aprofundeixi en els debats d'identitat i teoria avançada, sinó que recull els elements teòrics bàsics per a transmetre durant els tallers en els instituts d'Educació Secundària. No obstant això en les últimes pàgines disposes una extensa bibliografia per a ampliar coneixements. En la part principal de cada fulla trobaràs el contingut indispensable que ha de conèixer-se perfectament abans de dinamitzar qualsevol intervenció. A més, hem inclòs requadres amb contingut teòric addicional i suggeriments de dinamització."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Igualtat | Disponible | BGR-M0000951018314 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Igualtat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
"El document és tant una guia d'ús com un manual teòric bàsic dels tallers de sensibilització enfront de l'assetjament escolar LGBTfóbico. Està dissenyada tal com s'entén la diversitat i la igualtat LGBT en el grup d'Educació de COGAM (Col·lectiu de gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals de Madrid). Aquesta guia no és un manual que aprofundeixi en els debats d'identitat i teoria avançada, sinó que recull els elements teòrics bàsics per a transmetre durant els tallers en els instituts d'Educació Secundària. No obstant això en les últimes pàgines disposes una extensa bibliografia per a ampliar coneixements. En la part principal de cada fulla trobaràs el contingut indispensable que ha de conèixer-se perfectament abans de dinamitzar qualsevol intervenció. A més, hem inclòs requadres amb contingut teòric addicional i suggeriments de dinamització."
No hay comentarios en este titulo.