L'LGBTI-fòbia entre infants i adolescents : una problemàtica social a resoldre / equip de treball: Cristian Carrer Russell, Francisca Cifuentes Zunino [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorSeries Debats Catalunya Social ; 58Editor: Barcelona : Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, novembre de 2019Descripción: 1 pdf, (70 p.) : gràfics ; 22 cmTema(s): Recursos en línea: Resumen: "La persona lectora podrà trobar en aquest dossier un context a la problemàtica social de l'LGBTI-fòbia, una aproximació conceptual a la diversitat afectiva sexual i de gènere per desgranar el fenomen de l'assetjament escolar per OSIEG en les seves característiques principals, les diferents maneres que l'LGBTI-fòbia pot fer presència i manifestar-se, els protocols d'actuació i diferents recursos i bones pràctiques existents realitzats per agents institucionals i socials en la matèria. Finalment, acabem amb unes conclusions que aporten reflexions que creiem necessàries a realitzar-se per abordar el fenomen, incorporant una mirada crítica a la intervenció realitzada i que ens doni un horitzó en el qual continuar pensant-hi. Tanmateix, hem cregut necessari, afegir un glossari sobre terminologia LGBTI que pugui facilitar a la lectora la comprensió del text."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Igualtat | 176 (46) Car (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951017478 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Igualtat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A coberta: Plataforma d'Infància de Catalunya
Inclou referències bibliogràfiques (pàgines 65-69)
"La persona lectora podrà trobar en aquest dossier un context a la problemàtica social de l'LGBTI-fòbia, una aproximació conceptual a la diversitat afectiva sexual i de gènere per desgranar el fenomen de l'assetjament escolar per OSIEG en les seves característiques principals, les diferents maneres que l'LGBTI-fòbia pot fer presència i manifestar-se, els protocols d'actuació i diferents recursos i bones pràctiques existents realitzats per agents institucionals i socials en la matèria. Finalment, acabem amb unes conclusions que aporten reflexions que creiem necessàries a realitzar-se per abordar el fenomen, incorporant una mirada crítica a la intervenció realitzada i que ens doni un horitzó en el qual continuar pensant-hi. Tanmateix, hem cregut necessari, afegir un glossari sobre terminologia LGBTI que pugui facilitar a la lectora la comprensió del text."
No hay comentarios en este titulo.