La mediación artística como estrategia de inclusión social con juventud migrada / Javiera-Alejandra Tarragó-Diez [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: Barcelona : Institut de Desenvolupament Professional, 2021Descripción: 1 pdf., 18 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "Aquest article dona compte d'una recerca acció duta a terme en un taller de teatre social amb joventut migrada a Barcelona. Es presenta el col·lectiu en qüestió, així com la situació d'exclusió social en la qual es troben, i se situa el context de la intervenció, el problema de recerca i els objectius. La recerca és de caràcter inductiu i la metodologia triada és una fusió de recerca avaluativa amb un enfocament participatiu i una recerca acció. El disseny de la recerca es presenta en tres fases: diagnòstic, acció i valoració. S'expliquen les necessitats d'inclusió social del grup de joves, es proposa un disseny de taller de teatre social adaptat a aquesta realitat i es valora la pertinència de la mediació artística com a eina d'inclusió social. Es reflexiona sobre els límits i la possibilitat de la mediació artística; sobre les condicions necessàries per dur a terme un taller artístic en aquest context particular i es recopilen algunes claus metodològiques per orientar altres professionals amb interès per la tasca socioeducativa a través de l'art." Amb bibliografia.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Diversitat | 321.14 (46.71Bar) Tar (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951014989 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Resum en castellà, català i anglès
Bibliografia
"Aquest article dona compte d'una recerca acció duta a terme en un taller de teatre social amb joventut migrada a Barcelona. Es presenta el col·lectiu en qüestió, així com la situació d'exclusió social en la qual es troben, i se situa el context de la intervenció, el problema de recerca i els objectius. La recerca és de caràcter inductiu i la metodologia triada és una fusió de recerca avaluativa amb un enfocament participatiu i una recerca acció. El disseny de la recerca es presenta en tres fases: diagnòstic, acció i valoració. S'expliquen les necessitats d'inclusió social del grup de joves, es proposa un disseny de taller de teatre social adaptat a aquesta realitat i es valora la pertinència de la mediació artística com a eina d'inclusió social. Es reflexiona sobre els límits i la possibilitat de la mediació artística; sobre les condicions necessàries per dur a terme un taller artístic en aquest context particular i es recopilen algunes claus metodològiques per orientar altres professionals amb interès per la tasca socioeducativa a través de l'art." Amb bibliografia.
No hay comentarios en este titulo.