Els Projectes educatius de ciutat (PEC) : anàlisi de l'experiència acumulada : nova proposta metodològica / Elaboració de continguts: Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP), Ricard Benito... [et al.] ; coordinació: Miquel Àngel Alegre; direcció: Joan Subirats; direcció general: Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona
Tipo de material: TextoSeries Guies metodològiques ; 7Detalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona, 2005Descripción: 112 p. 28 cmISBN:- 84-9803-073-0
Contenidos:
Metodologia dissenyada per l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona, a partir d'experiències dutes a terme en diversos municipis de la província, amb la voluntat que tots els municipis desenvolupin el seu propi projecte educatiu de ciutat. La guia és un instrument de planificació i de participació que concreta el compromís de la ciutadania amb la millora de l'educació i de la ciutat. La metodologia impulsada per la Diputació té tres característiques fonamentals: més ciutadania, més educació i més ciutat per a tothom, amb una perspectiva inclusiva, permanent i participativa.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 37.035 Pro (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-MBGR-M33628 |
Metodologia dissenyada per l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona, a partir d'experiències dutes a terme en diversos municipis de la província, amb la voluntat que tots els municipis desenvolupin el seu propi projecte educatiu de ciutat. La guia és un instrument de planificació i de participació que concreta el compromís de la ciutadania amb la millora de l'educació i de la ciutat. La metodologia impulsada per la Diputació té tres característiques fonamentals: més ciutadania, més educació i més ciutat per a tothom, amb una perspectiva inclusiva, permanent i participativa.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.