Projecte educatiu de ciutat : pla d'acció 2004-2007 : plan de acción 2004-2007 = city educational project plan of action 2004-2007 / [Institut d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona. Projecte Educatiu de Ciutat Barcelona. Ajuntament
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Ajuntament de Barcelona. Institut Municipal d'Educació 2004Descripción: 204 pTema(s): Resumen: El Pla d'acció 2004-2007 del PEC és fruit del procés participatiu de la comunitat educativa de Barcelona, expressada a través de vuit grups de treball dels quals sorgeixen reflexions i propostes per al futur de l'educació. A través del nou pla, el PEC s'obre encara més a la ciutat i troba una manera més àgil d'encaixar amb el temps que estem vivint, amb les noves relacions i necessitats que per cada entorn i cada moment anem definint. Es presenta amb la voluntat de ser viu al carrer, d'incorporar totes les mirades, de recollir les propostes que ens fan sumar energies. (Autor)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 12 Pro (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M32110 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El Pla d'acció 2004-2007 del PEC és fruit del procés participatiu de la comunitat educativa de Barcelona, expressada a través de vuit grups de treball dels quals sorgeixen reflexions i propostes per al futur de l'educació. A través del nou pla, el PEC s'obre encara més a la ciutat i troba una manera més àgil d'encaixar amb el temps que estem vivint, amb les noves relacions i necessitats que per cada entorn i cada moment anem definint. Es presenta amb la voluntat de ser viu al carrer, d'incorporar totes les mirades, de recollir les propostes que ens fan sumar energies. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.