Immigració, educació i municipi Fòrum local d'educació ( I : 22 de novembre del 2002 Terrassa) ; Alegre Canosa, Miquel Àngel
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació 2002Descripción: paginació múltipleTema(s): Resumen: Recull la ponència presentada en aquest Fòrum: 'Educació, immigració i municipis' de Miquel Àngel Alegre. L'estudi parteix d'un conjunt de dades sobre la població estrangera menor i la població escolar, analitza críticament aspectes d'integració social i juvenil, les diferències culturals i el paper de l'escola i el contacte intercultural. Passa després a analitzar les polítiques de l'administració educativa, el problema de la concentració escolar, el programa d'educació compensatòria, el servei d'ensenyament del català, la formació de mestres, les beques i la formació de les persones adultes. Acaba amb un capítol dedicat a reflexions pràctiques sobre els límits de la normalització i de l'especificitat, i unes hipòtesis de treball sobre l'escolarització obligatòria, l'educació dels adults i mesures de caràcter general. (Autor/MB)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Imm (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M32012 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Recull la ponència presentada en aquest Fòrum: 'Educació, immigració i municipis' de Miquel Àngel Alegre. L'estudi parteix d'un conjunt de dades sobre la població estrangera menor i la població escolar, analitza críticament aspectes d'integració social i juvenil, les diferències culturals i el paper de l'escola i el contacte intercultural. Passa després a analitzar les polítiques de l'administració educativa, el problema de la concentració escolar, el programa d'educació compensatòria, el servei d'ensenyament del català, la formació de mestres, les beques i la formació de les persones adultes. Acaba amb un capítol dedicat a reflexions pràctiques sobre els límits de la normalització i de l'especificitat, i unes hipòtesis de treball sobre l'escolarització obligatòria, l'educació dels adults i mesures de caràcter general. (Autor/MB)
No hay comentarios en este titulo.