Viure les matemàtiques de 3 a 6 anys Canals, Maria Antònia
Tipo de material: TextoSeries Temes d'infància ; 35Detalles de publicación: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 2000Descripción: 90 pTema(s): Resumen: La matemàtica en la vida quotidiana dels infants i els jocs matemàtics en el parvulari són els dos enfocaments del llibre que permeten conèixer, i sobre tot descobrir, a partir de les múltiples activitats possibles, els diversos conceptes matemàtics que els infants d'aquestes edats poden fer seus. L'autora mostra un infant capaç, ple de recursos i interessos per aprendre, un aprendre sobre el qual sempre queden interrogants, sobre el com aprèn, sobre de què o de qui aprèn. Un mestre també capaç d'escoltar l'infant, de descobrir en la seva acció tot allò que permet donar entitat i sentit al procés de construcció d'aprenentatges, en aquest context d'aprenentatges matemàtics. És un llibre profund i planer alhora, com el pensament de l'autora, una mestra de mestres, que combina de manera excepcional la seva formació en ciències exactes amb una pedagogia capaç de recollir el millor de la tradició per projectar-ho.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Viu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151139 |
La matemàtica en la vida quotidiana dels infants i els jocs matemàtics en el parvulari són els dos enfocaments del llibre que permeten conèixer, i sobre tot descobrir, a partir de les múltiples activitats possibles, els diversos conceptes matemàtics que els infants d'aquestes edats poden fer seus. L'autora mostra un infant capaç, ple de recursos i interessos per aprendre, un aprendre sobre el qual sempre queden interrogants, sobre el com aprèn, sobre de què o de qui aprèn. Un mestre també capaç d'escoltar l'infant, de descobrir en la seva acció tot allò que permet donar entitat i sentit al procés de construcció d'aprenentatges, en aquest context d'aprenentatges matemàtics. És un llibre profund i planer alhora, com el pensament de l'autora, una mestra de mestres, que combina de manera excepcional la seva formació en ciències exactes amb una pedagogia capaç de recollir el millor de la tradició per projectar-ho.
No hay comentarios en este titulo.