Treballant como a educadora o educador social Sedó, Carles
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Alella Pleniluni 1999Descripción: 127 pTema(s): Resumen: Aquesta publicació intenta recollir els coneixements que tenen les educadores i els educadors socials fruit de la pràctica o la seva reflexió. En aquest sentit l'autoria real d'aquest llibre pertany a totes les persones de qui l'autor ha pogut aprendre, compartir, conèixer, tant per haver compartit llocs de treball, com espais de supervisió i formació. Aquesta publicació intenta anar en la línia d'una formació útil per a la pràctica professional. Per si no us atreviu a llegir-lo, us hauré de dir que el llibre parla de professionals que treballen a partir del quotidià, que sedueixen i acullen, però per a estimular canvis en les persones, que parteixen de la idea que l'altre sempre té quelcom de positiu, que en lloc de derivar (enviar a la deriva) miren de fer treball conjunt amb altres, que no plantegen objectius finalistes sinó objectius de procés, que fins i tot saben que han d'avaluar ...Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 24 Tre (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M4216 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquesta publicació intenta recollir els coneixements que tenen les educadores i els educadors socials fruit de la pràctica o la seva reflexió. En aquest sentit l'autoria real d'aquest llibre pertany a totes les persones de qui l'autor ha pogut aprendre, compartir, conèixer, tant per haver compartit llocs de treball, com espais de supervisió i formació. Aquesta publicació intenta anar en la línia d'una formació útil per a la pràctica professional. Per si no us atreviu a llegir-lo, us hauré de dir que el llibre parla de professionals que treballen a partir del quotidià, que sedueixen i acullen, però per a estimular canvis en les persones, que parteixen de la idea que l'altre sempre té quelcom de positiu, que en lloc de derivar (enviar a la deriva) miren de fer treball conjunt amb altres, que no plantegen objectius finalistes sinó objectius de procés, que fins i tot saben que han d'avaluar ...
No hay comentarios en este titulo.