Transición de la escuela al mundo laboral : principales problemas, temas y opciones con los que se enfrenta el alumnado con necesidades educativas especiales en 16 países europeos informe resumen
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Middelfart European agency for development in special needs education 2002Descripción: 33 pTema(s): Resumen: Aquest informe es divideix en tres parts: els principals problemes dels estudiants amb necessitats especials, les seves famílies i els professionals davant la transició de l'escola al món laboral; els aspectes clau que s'han de considerar en el camp de la transició i els principals factors que poden facilitar la implantació d'un procés de transició a nivell pràctic. De l'anàlisi d'aquests tres aspectes en resulta la identificació de recomanacions per el futur. Aquest informe es troba en diferents idiomes a: http://www.european-agency.org/publications/agency_publications/ereports/erep6.html. (Autor)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Tra (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151110 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest informe es divideix en tres parts: els principals problemes dels estudiants amb necessitats especials, les seves famílies i els professionals davant la transició de l'escola al món laboral; els aspectes clau que s'han de considerar en el camp de la transició i els principals factors que poden facilitar la implantació d'un procés de transició a nivell pràctic. De l'anàlisi d'aquests tres aspectes en resulta la identificació de recomanacions per el futur. Aquest informe es troba en diferents idiomes a: http://www.european-agency.org/publications/agency_publications/ereports/erep6.html. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.