Imagen de Google Jackets

Transición a la vida adulta programa formativo para alumnos de educación especial Otero, Pilar ; Arroyo Diaz, Antonio

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Guía escolar ; 7Detalles de publicación: Madrid Escuela española 1997Descripción: 142 pTema(s): Resumen: Actualment ningú no qüestiona que l'objectiu fonamental de l'educació dels adolescents i joves minusvàlids greus és la seva preparació per viure i participar en els àmbits i situacions en què viu i participa qualsevol ciutadà. Els períodes d'educació bàsica obligatòria i postobligatòria han de posar a l'abast d'aquests alumnes les experiències i oportunitats que els preparin per viure la vida adulta amb tota autonomia. Els programes actuals aposten per potenciar que aquestes persones visquin una vida tan plena i autònoma com els sigui possible, encara que no puguin arribar a les cotes de productivitat i independència d'altres persones amb un grau menor o sense minusvalidesa.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Actualment ningú no qüestiona que l'objectiu fonamental de l'educació dels adolescents i joves minusvàlids greus és la seva preparació per viure i participar en els àmbits i situacions en què viu i participa qualsevol ciutadà. Els períodes d'educació bàsica obligatòria i postobligatòria han de posar a l'abast d'aquests alumnes les experiències i oportunitats que els preparin per viure la vida adulta amb tota autonomia. Els programes actuals aposten per potenciar que aquestes persones visquin una vida tan plena i autònoma com els sigui possible, encara que no puguin arribar a les cotes de productivitat i independència d'altres persones amb un grau menor o sense minusvalidesa.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha