Starting strong early chilhood education and care
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Paris OCDE 2001Descripción: 213 pTema(s): Resumen: L'educació infantil ha rebut una atenció especial per part dels països de l'OCDE en els últims deu anys. Aquesta publicació dóna una anàlisi comparativa del desenvolupament de les polítiques educatives de 12 països i proposa polítiques que poden ser adaptades a diferents contextes. Es proposen vuit elements clau de polítiques per promoure un accés igualitari a l'educació infantil de qualitat. Continguts: perquè estan els països interessats en una revisió de les polítiques d'educació infantil?, quins països formen part d'aquesta revisió?, desenvolupament de les principals polítiques, característiques demogràfiques, econòmiques i socials, promoció de la coherència i coordinació de polítiques, xarxa de pares, famílies i comunitats.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Sta (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M4054 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'educació infantil ha rebut una atenció especial per part dels països de l'OCDE en els últims deu anys. Aquesta publicació dóna una anàlisi comparativa del desenvolupament de les polítiques educatives de 12 països i proposa polítiques que poden ser adaptades a diferents contextes. Es proposen vuit elements clau de polítiques per promoure un accés igualitari a l'educació infantil de qualitat. Continguts: perquè estan els països interessats en una revisió de les polítiques d'educació infantil?, quins països formen part d'aquesta revisió?, desenvolupament de les principals polítiques, característiques demogràfiques, econòmiques i socials, promoció de la coherència i coordinació de polítiques, xarxa de pares, famílies i comunitats.
No hay comentarios en este titulo.