Sociología de la educación una aproximación crítica a las corrientes contemporáneas Bonal Sarró, Xavier
Tipo de material: TextoSeries Papeles de pedagogía ; 37Detalles de publicación: Barcelona Paidós 1998Descripción: 239 pISBN:- 84-493-0599-3
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Soc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M4028 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La lectura d'aquest títol suggereix possibilitats alternatives d'organitzar la docència a les facultats de sociologia i de ciències de l'educació. La versatilitat de la sociologia de l'educació justifica, per tant, afegir un treball més que resultarà útil pels que s'hi dediquen en aquesta especialitat. L'experiència com a professor de sociologia de l'educació a la Universitat Autònoma de Barcelona demostra que aquest és un dels problemes recurrents a les classes als futurs mestres. Acostumats a accedir a un coneixement linial i acumulatiu es resisteixen a acceptar que puguin existir explicacions de la realitat social diferents, i fins i tot, divergents. La contextualització històrica de les teories ajuda sens dubte a disminuir aquesta dificultat.
No hay comentarios en este titulo.