Sistemas educativos, culturas escolares y reformas Viñao Frago, Antonio
Tipo de material: TextoSeries Razones y propuestas educativas ; 10Detalles de publicación: Madrid Morata 2002Descripción: 127 pISBN:- 84-7112-474-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Sis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3995 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Habituats a que l'escolarització universal i llarga sigui una experiència natural per a nosaltres, és fàcil perdre de vista que això passa de manera artificial dins d'un sistema educatiu que té el poder de regular quins entren en ell, com ho fan, quins itineraris es preveuen per als diferents tipus d'alumnes, què s'espera d'ells o com han de treballar els professors. El discurs de l'autor d'aquesta obra es mou necessàriament en les fronteres borroses entre la història, la política educativa, l'organització de les institucions i les teories sobre el canvi en educació. Així es pot veure la continuïtat i la discontinuïtat entre les propostes que van donar forma al sistema educatiu heretat i les que avui s'apliquen en les reformes que volen donar-li altra direcció.
No hay comentarios en este titulo.