La Reforma de la reforma ¿qué calidad, para quiénes? Escudero Muñoz, Juan M.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Ariel 2002Descripción: 281 pTema(s): Resumen: Es fa una anàlisi detinguda sobre l'actual moment de reforma de la reforma. S'ofereixen diferents anàlisi i arguments en els que es sosté que pot ser excessivament simplista un balanç catastrofista, tampoc es fa un recolzament explícit. Es dona una perspectiva en la que es relaciona una part respectable del coneixement disponible sobre els canvis i reformes escolars en la situació actual. Es fa un repàs d'alguns dels fets actuals. Sobre la qualitat, convertit en referent de l'actual reforma de la reforma, s'ofereix una mirada distant i crítica. Es proposa un model de qualitat el nucli del qual gira al voltant dels imperatius socials i morals d'una bona educació democràtica i inclusiva.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Ref (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151066 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Es fa una anàlisi detinguda sobre l'actual moment de reforma de la reforma. S'ofereixen diferents anàlisi i arguments en els que es sosté que pot ser excessivament simplista un balanç catastrofista, tampoc es fa un recolzament explícit. Es dona una perspectiva en la que es relaciona una part respectable del coneixement disponible sobre els canvis i reformes escolars en la situació actual. Es fa un repàs d'alguns dels fets actuals. Sobre la qualitat, convertit en referent de l'actual reforma de la reforma, s'ofereix una mirada distant i crítica. Es proposa un model de qualitat el nucli del qual gira al voltant dels imperatius socials i morals d'una bona educació democràtica i inclusiva.
No hay comentarios en este titulo.