Psicologia de la instrucció Coll Salvador, Cèsar (coord.) ; Gómez Alemany, Isabel
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Universitat Oberta de Catalunya 1997Descripción: 503 pISBN:- 84-89382-29-8
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Psi (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3666 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La psicologia de la instrucció aporta a l'estudi dels fenòmens educatius escolars els coneixements relatius a la dinàmica dels processos de canvi intrapersonal i els coneixements relatius als processos de comunicació interpersonal. La finalitat última d'aquest volum és oferir una visió de conjunt de la psicologia de la instrucció i de les seves aportacions a l'estudi dels fenòmens educatius escolars. Temes que desenvolupa: la psicologia de l'educació i la psicologia de la instrucció, les pràctiques educatives escolars, la psicopedagogia, factors psicològics implicats en l'aprenentatge escolar, l'adequació de l'ensenyament a les característiques individuals dels alumnes.
No hay comentarios en este titulo.