Imagen de Google Jackets

Psicologia de la instrucció Coll Salvador, Cèsar (coord.) ; Gómez Alemany, Isabel

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona Universitat Oberta de Catalunya 1997Descripción: 503 pISBN:
  • 84-89382-29-8
Tema(s): Resumen: La psicologia de la instrucció aporta a l'estudi dels fenòmens educatius escolars els coneixements relatius a la dinàmica dels processos de canvi intrapersonal i els coneixements relatius als processos de comunicació interpersonal. La finalitat última d'aquest volum és oferir una visió de conjunt de la psicologia de la instrucció i de les seves aportacions a l'estudi dels fenòmens educatius escolars. Temes que desenvolupa: la psicologia de l'educació i la psicologia de la instrucció, les pràctiques educatives escolars, la psicopedagogia, factors psicològics implicats en l'aprenentatge escolar, l'adequació de l'ensenyament a les característiques individuals dels alumnes.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

La psicologia de la instrucció aporta a l'estudi dels fenòmens educatius escolars els coneixements relatius a la dinàmica dels processos de canvi intrapersonal i els coneixements relatius als processos de comunicació interpersonal. La finalitat última d'aquest volum és oferir una visió de conjunt de la psicologia de la instrucció i de les seves aportacions a l'estudi dels fenòmens educatius escolars. Temes que desenvolupa: la psicologia de l'educació i la psicologia de la instrucció, les pràctiques educatives escolars, la psicopedagogia, factors psicològics implicats en l'aprenentatge escolar, l'adequació de l'ensenyament a les característiques individuals dels alumnes.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha