PISA : la medida de los conocimientos y destrezas de los alumnos un nuevo marco de evaluación
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Ministerio de Educación, Cultura y Deporte@@Instituto Nacional de Calidad y Evaluación 2000Descripción: 119 pTema(s): Resumen: Informe sobre els exercicis utilitzats en el projecte PISA 2000 d'avaluació de les habilitats dels alumnes d'ensenyament secundari, concretament a l'edat de 15 anys en els diversos països membres de l'Organització per la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE), a més del Brasil, la Xina, Letònia i Rússia. En el primer informe es defineixen les àrees de llengua, matemàtiques i ciències com els elements centrals del projecte PISA en l'avaluació de les habilitats que els alumnes poden adquirir, també es defineixen les escales en què es presentaran els resultats obtinguts a la fi del procés.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Pis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150998 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Informe sobre els exercicis utilitzats en el projecte PISA 2000 d'avaluació de les habilitats dels alumnes d'ensenyament secundari, concretament a l'edat de 15 anys en els diversos països membres de l'Organització per la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE), a més del Brasil, la Xina, Letònia i Rússia. En el primer informe es defineixen les àrees de llengua, matemàtiques i ciències com els elements centrals del projecte PISA en l'avaluació de les habilitats que els alumnes poden adquirir, també es defineixen les escales en què es presentaran els resultats obtinguts a la fi del procés.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.