PISA : la medida de los conocimientos y destrezas de los alumnos la evaluación de la lectura, las matemáticas y las ciencias en el Proyecto Pisa 2000
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Ministerio de Educación, Cultura y Deporte@@Instituto Nacional de Calidad y Evaluación 2001Descripción: 159 pTema(s): Resumen: Informe sobre els exercicis utilitzats en el projecte PISA 2000 d'avaluació de les habilitats dels alumnes d'ensenyament secundari, concretament a l'edat de 15 anys en els diversos països membres de l'Organització per la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic(OCDE), a més del Brasil, la Xina, Letònia i Rússia. En el segon informe es detallen els exercicis utilitzats amb la finalitat no tant de valorar els coneixements sobre el currículum escolar sinó en base a les habilitats que després podran ser útils al llarg de la seva vida. Els exercicis en qüestió es van referir als coneixements de matemàtiques, llengua i ciències.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Pis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150997 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Informe sobre els exercicis utilitzats en el projecte PISA 2000 d'avaluació de les habilitats dels alumnes d'ensenyament secundari, concretament a l'edat de 15 anys en els diversos països membres de l'Organització per la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic(OCDE), a més del Brasil, la Xina, Letònia i Rússia. En el segon informe es detallen els exercicis utilitzats amb la finalitat no tant de valorar els coneixements sobre el currículum escolar sinó en base a les habilitats que després podran ser útils al llarg de la seva vida. Els exercicis en qüestió es van referir als coneixements de matemàtiques, llengua i ciències.
No hay comentarios en este titulo.