Petite enfance, grands défis éducation et structures d'accueil
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Paris OCDE 2001Descripción: 245 pTema(s): Resumen: Millorar d'educació i l'acolliment dels infants, tant en termes de qualitat com d'accés, són un dels principals objectius dels països de l'OCDE. És en la primera infància quan es desenvolupa la primera fase del procés de formació; per ser eficaç, tot programa d'acció en matèria educativa, social i familiar hauria de donar una especial importància a aquest període de la vida. En aquest llibre s'estudia l'evolució demogràfica, econòmica i social, les polítiques pedagògiques, educatives i els serveis d'atenció a la infància i als infants amb necessitats especials.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Pet (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3370 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Millorar d'educació i l'acolliment dels infants, tant en termes de qualitat com d'accés, són un dels principals objectius dels països de l'OCDE. És en la primera infància quan es desenvolupa la primera fase del procés de formació; per ser eficaç, tot programa d'acció en matèria educativa, social i familiar hauria de donar una especial importància a aquest període de la vida. En aquest llibre s'estudia l'evolució demogràfica, econòmica i social, les polítiques pedagògiques, educatives i els serveis d'atenció a la infància i als infants amb necessitats especials.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.