Pedagogías del siglo XX
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: València Cisspraxis 2000Descripción: 159 pISBN:- 84-7197-648-X
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Ped (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3322 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Onze maneres diferents d'entendre la millora, el canvi o la transformació de l'escola. Onze històries personals compromeses amb petites o grans utopies. Històries que qüestionen els mètodes tradicionals i les formes de selecció i exclusió escolar, i que posposen altres mètodes de concebre el procés d'ensenyament i d'aprenentatge. Educació activa i sensorial (Maria Montessori). L'Escola Moderna (Francesc Ferrer i Guàrdia). Una democràcia vital (John Dewey). Pedagogia i conducta moral (Francisco Giner de los Ríos). Investigar i col·laborar (Célestin Freinet). Summerhill. Cors, no només caps (Alexander Sutherland Neill). La força de la col·lectivitat (Antón Semiónovich Makarenko), entre d'altres.
No hay comentarios en este titulo.