Pedagogia del grup i del projecte una aproximació a l'obra de Joaquim M. Franch i Batlle Trilla Bernet, Jaume
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Vic Eumo 2000Descripción: 368 pTema(s): Resumen: Aquest volum és un estudi exhaustiu i rigorós sobre la personalitat i el treball que, com a pedagog, va portar a terme Joaquim M. Franch i Batlle (1944-1987), un dels pedagogs catalans més polifacètics, innovadors i productius de la segona meitat del segle XX. I això, malgrat que la vida li va donar molt poc temps per poder-ho demostrar. La seva aportació és consistent tant en el terreny de l'acció com en el de la reflexió, tant pel ue fa a pedagogia escolar com en relació amb l'educació en el lleure. Aquest llibre vol presentar ordenats, interpretats i valorats els continguts de l'aportació d'aquest gran pedagog. I també pretén mostrar que, en molt bona mesura, resulten encara plenament vigents per anar construint la pedagogia per al segle XXI.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 24 Ped (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150987 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest volum és un estudi exhaustiu i rigorós sobre la personalitat i el treball que, com a pedagog, va portar a terme Joaquim M. Franch i Batlle (1944-1987), un dels pedagogs catalans més polifacètics, innovadors i productius de la segona meitat del segle XX. I això, malgrat que la vida li va donar molt poc temps per poder-ho demostrar. La seva aportació és consistent tant en el terreny de l'acció com en el de la reflexió, tant pel ue fa a pedagogia escolar com en relació amb l'educació en el lleure. Aquest llibre vol presentar ordenats, interpretats i valorats els continguts de l'aportació d'aquest gran pedagog. I també pretén mostrar que, en molt bona mesura, resulten encara plenament vigents per anar construint la pedagogia per al segle XXI.
No hay comentarios en este titulo.