Pedagogia de l'autonomia Freire, Paulo
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca Paulo Freire ; 1Detalles de publicación: Xàtva Edicions del Crec ; Denes 2003Descripción: 109 pISBN:- 84-932699-4-8
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Ped (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150986 |
És l'últim treball de Paulo Freire abans de morir, i en ell deixa unes propostes educatives, en la línia iniciada amb 'Pedagogia de l'esperança' i 'Cartes a qui pretén ensenyar'. Estructura les seves teories al voltant d'aquests capítols: no hi ha docència sense discència, és a dir, ensenyar exigeix rigor metòdic, investigació, respecte al saber dels alumnes, rebuig a qualsevol forma de discriminació, etc.; ensenyar no és transferir coneixement, és a dir, ensenyar exigeix respecte a l'alumne, humilitat, tolerància, lluita pels drets dels mestres, conèixer la realitat, els canvis, etc., i ensenyar és una especificitat humana, és a dir, ensenyar exigeix seguretat, competència professional, compromís, disponibilitat per al diàleg, estimar els alumnes, etc. (Autor/AL)
No hay comentarios en este titulo.