Orientación psicopedagógica y calidad educativa Sanz Oro, Rafael
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Anaya 2001Descripción: 279 pTema(s): Resumen: La orientació psicopedagògica ha sofert una llarga tranformació fins a arribar a ser un component integral i afavoridor del procés educatiu. Aquest llibre gira al voltant de dos fets històrics: la institucionalització de la orientació dins de l'organització educativa i el fet de ser considerada com una activitat professional que millora la qualitat del sistema educatiu. El llibre analitza la visió actual de la orientació des de la perspectiva de la qualitat (TQM) i prenent el model de Programes Comprensius d'Orientació. A continuació desenvolupa els principals models d'intervenció psicopedagògica examinant els utilitzats per les administracions educatives d'Espanya, la Unió Europea i Estats Units. També tracta el futur de la professió.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Ori (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150966 |
La orientació psicopedagògica ha sofert una llarga tranformació fins a arribar a ser un component integral i afavoridor del procés educatiu. Aquest llibre gira al voltant de dos fets històrics: la institucionalització de la orientació dins de l'organització educativa i el fet de ser considerada com una activitat professional que millora la qualitat del sistema educatiu. El llibre analitza la visió actual de la orientació des de la perspectiva de la qualitat (TQM) i prenent el model de Programes Comprensius d'Orientació. A continuació desenvolupa els principals models d'intervenció psicopedagògica examinant els utilitzats per les administracions educatives d'Espanya, la Unió Europea i Estats Units. També tracta el futur de la professió.
No hay comentarios en este titulo.