Observar, conocer y actuar método de intervención en la relación y comportamiento del niño Gardini, Mariangelo ; Mas, Carlos
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Anaya 2001Descripción: 205 pTema(s): Resumen: L'observació atenta de l'evolució dels nens suposa un temps d'atenció de comprensió cap a ells. És el temps que els podem oferir com a primera garantia d'una intervenció terapèutica rigurosa i conscient. ELs autors donen especificitat i contingut propi al treball de l'observació infantil, adquirint així sentit ple com a origen de línies d'intervenció terapèutica, educativa i rehabilitadora. En la primera part s'estudia l'etapa evolutiva inicial del nen. En la segona part es presenta un procediment d'observació i intervenció orientat a la pràctica aplicada i que es recolza en nombrosos exemples presos de la pràctica professional dels autors. Orientat a educadors, terapeutes, docents, treballadors socials i tots els professionals implicats en la intervenció amb la infància.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 30 Obs (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150948 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'observació atenta de l'evolució dels nens suposa un temps d'atenció de comprensió cap a ells. És el temps que els podem oferir com a primera garantia d'una intervenció terapèutica rigurosa i conscient. ELs autors donen especificitat i contingut propi al treball de l'observació infantil, adquirint així sentit ple com a origen de línies d'intervenció terapèutica, educativa i rehabilitadora. En la primera part s'estudia l'etapa evolutiva inicial del nen. En la segona part es presenta un procediment d'observació i intervenció orientat a la pràctica aplicada i que es recolza en nombrosos exemples presos de la pràctica professional dels autors. Orientat a educadors, terapeutes, docents, treballadors socials i tots els professionals implicats en la intervenció amb la infància.
No hay comentarios en este titulo.