L'Objecte i el territori de la formació de persones adultes Aparicio Guadas, Pep (ed.)
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Xàtiva L'Ullal 1995Descripción: 79 pTema(s): Resumen: La formació de persones adultes s'inscriu com a camp de coneixements, tot vinculant teoria i pràctica, a partir del reconeixement que la pròpia pràctica genera: coneixement pràctic, amb el propòsit d'actuar en el món deliberada i informada, en unes situacions concretes i amb una dimensió ètica. Continguts: l'objectiu de l'educació d'adults, cap a una ciutat organitzada que s'educa, el paper de les administracions locals en les xarxes territorials d'educació de persones adultes, com construir una xarxa territorial d'educació d'adults, la formació de persones adultes en el context internacional.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Obj (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150946 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La formació de persones adultes s'inscriu com a camp de coneixements, tot vinculant teoria i pràctica, a partir del reconeixement que la pròpia pràctica genera: coneixement pràctic, amb el propòsit d'actuar en el món deliberada i informada, en unes situacions concretes i amb una dimensió ètica. Continguts: l'objectiu de l'educació d'adults, cap a una ciutat organitzada que s'educa, el paper de les administracions locals en les xarxes territorials d'educació de persones adultes, com construir una xarxa territorial d'educació d'adults, la formació de persones adultes en el context internacional.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.