Imagen de Google Jackets

Motivación, tratamiento de la diversidad y rendimiento académico el aprendizaje cooperativo Barnett, Lew [et al.]

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Claves para la innovacióneducativa ; 21Detalles de publicación: Barcelona Graó; Caracas: Laboratorio educativo 2003Descripción: 124 pISBN:
  • 84-7827-299-2
Tema(s): Resumen: Segons els autors, un dels elements bàsics del treball cooperatiu, per a la composició de grups, és l'heterogeneïtat. Les diferències de capacitats, d'habilitats, d'interessos dins de l'aula fa que molts professors creguin que no es pot atendre a la diversitat d'una manera equitativa. El llibre planteja reflexions, pensaments, experiències de professionals dels diferents nivells del sistema educatiu: infantil, primària i secundària, que han fet pràctiques en àmbits curriculars diferents i que són valuosos per a qualsevol docent que vulgui treballar utilitzant l'aprenentatge cooperatiu.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Segons els autors, un dels elements bàsics del treball cooperatiu, per a la composició de grups, és l'heterogeneïtat. Les diferències de capacitats, d'habilitats, d'interessos dins de l'aula fa que molts professors creguin que no es pot atendre a la diversitat d'una manera equitativa. El llibre planteja reflexions, pensaments, experiències de professionals dels diferents nivells del sistema educatiu: infantil, primària i secundària, que han fet pràctiques en àmbits curriculars diferents i que són valuosos per a qualsevol docent que vulgui treballar utilitzant l'aprenentatge cooperatiu.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha