Motivación, tratamiento de la diversidad y rendimiento académico el aprendizaje cooperativo Barnett, Lew [et al.]
Tipo de material: TextoSeries Claves para la innovacióneducativa ; 21Detalles de publicación: Barcelona Graó; Caracas: Laboratorio educativo 2003Descripción: 124 pISBN:- 84-7827-299-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 26 Mot (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3007 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Segons els autors, un dels elements bàsics del treball cooperatiu, per a la composició de grups, és l'heterogeneïtat. Les diferències de capacitats, d'habilitats, d'interessos dins de l'aula fa que molts professors creguin que no es pot atendre a la diversitat d'una manera equitativa. El llibre planteja reflexions, pensaments, experiències de professionals dels diferents nivells del sistema educatiu: infantil, primària i secundària, que han fet pràctiques en àmbits curriculars diferents i que són valuosos per a qualsevol docent que vulgui treballar utilitzant l'aprenentatge cooperatiu.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.