Manual de evaluación educativa Casanova Rodríguez, Ma. Antonia
Tipo de material: TextoSeries Aula abiertaDetalles de publicación: Madrid La Muralla 1995Descripción: 246 pISBN:- 84-7133-642-1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Man (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150889 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El terme avaluació apareix a partir del procés d'industrialització que es va produir en els Estats units a principis d'aquest segle, que no solament va incidir i va modificar la seva organització social i familiar, sinó que va obligat als centres educatius a adaptar-se a les exigències de l'aparat productiu: En els primers anys d'aquest segle, les escoles eren concebudes com a fàbriques, els estudiants com a matèria prima. Els conceptes educatius de coneixement, valors i relacions socials, es reduïen a termes de neutralitat tècnica i a un raonament estricte d'objectius estrictes. Quan la teoria va haver de traduir-se en metodologia, les qüestions sobre valors moral i ètics es van emmarcar dins d'una lògica del coneixement científic i de l'organització burocràtica.
No hay comentarios en este titulo.