Imagen de Google Jackets

Lifelong learning discourses in Europe Medel-Añonuevo, Carolyn (ed.)

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Hamburg Unesco institute for education 2003Descripción: 216 pISBN:
  • 92-820-1130-5
Tema(s): Resumen: Selecció de les comunicacions presentades en el congrès regional sobre 'Lifelong learning in Europe: moving towards EFA goals and CONFITEA V agenda' que va tenir lloc a Sofia, Bulgària els dies 6-9 de novembre de 2002. En aquest primer congrès d'àmbit regional s'han tractat les tres àrees --aprenentatge al llarg de la vida, educació per a tothom i educació d'adults-- i ha hagut representació d'organismes oficials, organismes no governamentals i institucions acadèmiques i de recerca per debatre les relacions entre les polítiques de cada un d'aquest sectors. Les polítiques, els objectius i les pràctiques de la formació permanent apareixen en les intervencions recollides en el llibre, on s'hi tracten també aspectes d'exclusió social, d'alfabetització i d'educació d'adults. S'hi inclou el manifest elaborat pels participants en el congrès 'Sofia conference call to action' que ha tingut una àmplia difusió i repercusió. (MB)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 Lif (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M2719

Selecció de les comunicacions presentades en el congrès regional sobre 'Lifelong learning in Europe: moving towards EFA goals and CONFITEA V agenda' que va tenir lloc a Sofia, Bulgària els dies 6-9 de novembre de 2002. En aquest primer congrès d'àmbit regional s'han tractat les tres àrees --aprenentatge al llarg de la vida, educació per a tothom i educació d'adults-- i ha hagut representació d'organismes oficials, organismes no governamentals i institucions acadèmiques i de recerca per debatre les relacions entre les polítiques de cada un d'aquest sectors. Les polítiques, els objectius i les pràctiques de la formació permanent apareixen en les intervencions recollides en el llibre, on s'hi tracten també aspectes d'exclusió social, d'alfabetització i d'educació d'adults. S'hi inclou el manifest elaborat pels participants en el congrès 'Sofia conference call to action' que ha tingut una àmplia difusió i repercusió. (MB)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha