Lengua, escuela y diversidad sociocultural hacia una educación lingüística crítica Unamuno, Virginia
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de textos ; 189Detalles de publicación: Barcelona Graó 2003Descripción: 146 pISBN:- 84-7827-308-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Len (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150861 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El llibre qüestiona moltes idees que fins ara eren el motor de l'aprenentatge de la llengua per a molts professionals. Les idees imperants, fins ara: ensenyar a parlar i escriure bé la llengua, promoure el gust per la lectura, etc, són objecte de reflexió per part de l'autora. Es posa de manifest que els usos lingüístics són tant complexos i heterogenis com els grups humans als qual es dirigeix, per la qual cosa s'ha de reconèixer que la diversitat lingüística es una part de la diversitat sociocultural i que per tant l'escola i l'aula no poden estar al marge d'aquesta diversitat. El llibre proposa convertir la diversitat en l'eix de l'ensenyament. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.