Imagen de Google Jackets

El Legado pedagógico del siglo XX para la escuela del siglo XXI Trilla Bernet, Jaume (coord.)

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Graó. Serie historia de la educación ; 159Detalles de publicación: Barcelona Graó 2001Descripción: 360 pISBN:
  • 84-7827-256-9
Tema(s): Resumen: Aquest llibre, compendi dels pedagogs més rellevants del segle XX, ofereix una panoràmica de la pedagogia dels últims cent anys. El seu objectiu és fer balanç del que es pot seguir aportant a l'escola del segle XXI. L'estructura de cada capítol és la mateixa: presentació, antecedents i context històric i pedagògic del pedagog, idees presents en la seva teoria pedagògica i aspectes metodològics. Pedagogs dels quals s'explica la seva teoria educativa: John Dewey i la pedagogia progressista; Francesc Ferrer Guardia i l'escola moderna; Maria Montessori i el mètode de la pedagogia científica; Ovide Decroly, Antón Semionovich Makarenko, Alexander S. Neill, Jean Piaget, Lev S. Vigotsky, Burrhus Frederic Skinner, Freinet, Ivan Ilich, Basil Bernstein, i Paulo Freire.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Leg (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M2674

Aquest llibre, compendi dels pedagogs més rellevants del segle XX, ofereix una panoràmica de la pedagogia dels últims cent anys. El seu objectiu és fer balanç del que es pot seguir aportant a l'escola del segle XXI. L'estructura de cada capítol és la mateixa: presentació, antecedents i context històric i pedagògic del pedagog, idees presents en la seva teoria pedagògica i aspectes metodològics. Pedagogs dels quals s'explica la seva teoria educativa: John Dewey i la pedagogia progressista; Francesc Ferrer Guardia i l'escola moderna; Maria Montessori i el mètode de la pedagogia científica; Ovide Decroly, Antón Semionovich Makarenko, Alexander S. Neill, Jean Piaget, Lev S. Vigotsky, Burrhus Frederic Skinner, Freinet, Ivan Ilich, Basil Bernstein, i Paulo Freire.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha