Teoría de la educación reflexión y normativa pedagógica Sarramona, Jaume
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Ariel 2000Descripción: 272 pISBN:- 84-3442-629-3
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Teo (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150828 |
Els corpus teòrics donen sentit a la pràctica pedagògica racional al costat de la reflexió de l'educador que l'executa. Per consegüent, una Teoria de l'educació constitueix un conjunt sistemàtic de coneixements que incidirà directament sobre la millora de la pràctica educativa mitjançant propostes d'acció. La relació de temes aquí presentats inclou tant els bàsics en la formació de pedagogs com altres que no són tan habituals en obres amb el mateix rètol que la present, amb això el que s'ha volgut és obrir camins no tan trillats en la reflexió pedagògica. Cal esperar que professors i alumnes, així com professionals en actiu, puguin trobar orientació i respostes per a molts problemes candents de l'educació actual.
No hay comentarios en este titulo.