Sabadell, ciutat educadora procés d'elaboració del Projecte Educatiu de Sabadell Sabadell. Ajuntament
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Sabadell Ajuntament. Regidoria d'Educació 1999Descripción: 338 pTema(s): Resumen: La primera fase del Projecte Educatiu de Sabadell (PES) arrenca oficialment el 25 de febrer de 1998, quan el Ple de l'Ajuntament de la ciutat va acordar, per unanimitat, elaborar un projecte educatiu de ciutat que definís les línies estratègiques d'actuació en matèria educativa a partir dels canvis profunds i accelerats que experimenta actualment Sabadell. El govern local té un paper primordial en l'acció educativa. L'educació ha de tenir com a objectiu principal que els ciutadans aprenguin a viure junts. Els governs locals són els que estan en millor situació per definir i dur a terme la política educativa per tres motius: pel caràcter global de la seva actuació; per la seva capacitat de conèixer millor la realitat ciutadana i per la seva capacitat de generar espais i iniciatives que facilitin respostes col·lectives.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Sab (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3876 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La primera fase del Projecte Educatiu de Sabadell (PES) arrenca oficialment el 25 de febrer de 1998, quan el Ple de l'Ajuntament de la ciutat va acordar, per unanimitat, elaborar un projecte educatiu de ciutat que definís les línies estratègiques d'actuació en matèria educativa a partir dels canvis profunds i accelerats que experimenta actualment Sabadell. El govern local té un paper primordial en l'acció educativa. L'educació ha de tenir com a objectiu principal que els ciutadans aprenguin a viure junts. Els governs locals són els que estan en millor situació per definir i dur a terme la política educativa per tres motius: pel caràcter global de la seva actuació; per la seva capacitat de conèixer millor la realitat ciutadana i per la seva capacitat de generar espais i iniciatives que facilitin respostes col·lectives.
No hay comentarios en este titulo.