El Joc de la descoberta Majem, Tere ; Òdena, Pepa
Tipo de material: TextoSeries Temes d'infància ; 22Detalles de publicación: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1994Descripción: 65 pTema(s): Resumen: Que els infants evolucionen, és ben sabut. Que evolucionen en la interacció amb les persones i les coses, és reconegut científicament. Que molts infants, des de ben petits, desaprofiten les seves capacitats si no tenen una correcta educació, és una trista realitat. Elinor Goldschmied coneix bé els infants i el treball dels qui es dediquen a la seva educació. La preocupació de la professora Goldschmied per dotar els adults, que treballen amb els més petits en una col·lectivitat, d'eines que els permetin donar el màxim d'oportunitats de creixement als nens, l'ha portada a sistematitzar un tipus de joc que, insisteix a aclarir, no és ni una didàctica ni un mètode, sinó una manera ordenada d'aprofitar l'activitat espontània dels infants.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 30 Joc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150784 |
Que els infants evolucionen, és ben sabut. Que evolucionen en la interacció amb les persones i les coses, és reconegut científicament. Que molts infants, des de ben petits, desaprofiten les seves capacitats si no tenen una correcta educació, és una trista realitat. Elinor Goldschmied coneix bé els infants i el treball dels qui es dediquen a la seva educació. La preocupació de la professora Goldschmied per dotar els adults, que treballen amb els més petits en una col·lectivitat, d'eines que els permetin donar el màxim d'oportunitats de creixement als nens, l'ha portada a sistematitzar un tipus de joc que, insisteix a aclarir, no és ni una didàctica ni un mètode, sinó una manera ordenada d'aprofitar l'activitat espontània dels infants.
No hay comentarios en este titulo.