Inteligencias múltiples y currículum escolar Prieto Sánchez, María Dolores ; Ferrándiz García, Carmen
Tipo de material: TextoSeries Temas de psicologíaDetalles de publicación: Archidona Aljibe 2001Descripción: 120 pISBN:- 84-9700-028-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 32 Int (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150769 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'objectiu d'aquest llibre és estudiar el model de les Inteligències Múltiples (IM) de Gardner i les seves implicacions educatives. La teoria de la IM és una filosofia de l'educació consistent en una nova actitud cap al procés de l'ensenyament-aprenentatge, fonamentada en les idees de Dewey i Montessori sobre l'escola nova i l'educació progressista. S'exposa que hi ha set tipus diferents d'inteligència. En aquest llibre s'analitzen exhaustivament els models de IM i s'apliquen a l'avaluació i l'ensenyament de la inteligència. Es descriuen els tipus de inteligència, mostren cóm identificar els punts forts dels alumnes en les diferents àrees, l'avaluació de les interaccions socials dins l'aula, el disseny curricular, estratègies didàctiques per ensenyar les IM, i es mostren alguns exemples i activitats.
No hay comentarios en este titulo.