Integració a l'aula del nen deficient el programa de desenvolupament individual Molina García, Santiago
Tipo de material: TextoSeries MB ; sèrie alternativesDetalles de publicación: Barcelona Graó 1987Descripción: 78 pISBN:- 84-85729-69-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Int (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150765 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Cal sintetitzar i aplicar els principis teòrics en què es basa la integració del nen deficient, les diverses modalitats que presenta i els requisits que poden fer que el procés integrador sigui positiu per a totes les parts implicades: nens, pares i professors. Tot això, conjuntament amb l'anàlisi dels avantatges i dels inconvenients del procés d'integració. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.